ליצירת קשר עמנו, מלא/י את הטופס הבא:

ניתן ליצור קשר גם בטלפון:
*
*
*
*

קייטרינג כשר לחתונה

קייטרינג כשר לחתונה

לקוחות שיזמינו קייטרינג מאיתנו, יקבלו הזמנות מודפסות לחתונה – בחינם !

סל מוצרים כשר נועד בראש ובראשונה לציבור הדתי, אבל לא רק: ישנו ציבור של חילוניים שומרי מסורת, שישמרו כשרות, על אף שלא שומרים מצוות אחרות. היתרון בהזמנת קייטרינג מסוג כזה הוא הידע המוקדם: גם אתה וגם אשתך תדעו היטב מה הוא האופי של המשפחות שלכם מבחינה זו, ואם הוא מסורתי או דתי, סביר להניח שסל מוצרים זה הוא שייטיב עמכם.

ארוחה כשרה חלבית
ארוחה זו תכלול מנות עם רוטבי שמנת, פסטות מבושלות, יקרות חיים ומבושלים, שתייה קלה, ועוגה חלבית עם קפה בסוף הארוחה. ארוחות כאלה נעשות בעיקר בחתונות בחג השבועות, שמסמל את החלב.

ארוחה כשרה צמחונית
נגיש קודם את מנת הצמחונות, ויינתן זמן לברך ברכת "מים אמצעיים" בטרם הגשת מנת צמח. מנת הצמחונות שלנו תכלול את כל נפלאות המטבח היהודי הכשר. המנות יוגשו בתוספת פסטה, סלט או שניהם גם יחד. המנות האחרונות של ארוחה זו יכללו עוגות פרווה, על בסיס מים, קפה שחור, תה, וסלסילות פרות מכל הסוגים והמינים.

תעודת כשרות
אנו מצוידים בתעודת כשרות, חתומה על ידי רב., ומחויבים להציג אותה ללקוחותינו. התעודה עשויה שלא להספיק לחלק מהלקוחות, וזה אינו סוד, אך במידה והיא תהיה לשביעות רצונך, לקוח יקר, נעניק לך חווית שירות שכמותה לא ידעת שנים רבות. צוות המלצרים שלנו יעמוד לרשותך כל האירוע, ויהיה קשוב ללבך. איכות המנות הכשרות שלנו ביחס לשוק – גבוהה מאד. המאכלים הכשרים שלנו טעימים מאד, מגוונים, ומשאירים טעם של עוד לתקופה ארוכה. הן הארוחה הצמחונית זכו לשבחים רבים ממיטב מבקרי המזון שומרי המצוות, ואנו נמשיך לספק את המוצר הטוב והאיכותי ביותר בשוק.

לסיכום
קייטרינג כשר לחתונה נועד הן לציבור הדתי והן לציבור המסורתי. במידה ויש במשפחות שלכם מיעוט ששומר מצווה זו, מומלץ להזמין קייטרינג כשר ובכך למצוא מכנה משותף עם יתר האורחים, בשונה מהזמנת קייטרינג לא כשר, אותו לא יוכל ציבור האורחים שומר המצוות - לצרוך. קייטרינג כשר לחתונה הוא אמנות אצלנו, ואנו נעשה את הקייטרינג הכשר הטעים ביותר בשוק בהתחייבות. קייטרינג כשר לחתונה יכול להיות צמחוני ולכל אחד יתרונות משל עצמו: הצמחוני מספק מנות עיקריות בלתי נשכחות של   והטבעוני מספק מנות אחרונות בלתי נשכחות, הכוללות עוגות צמח שהן יצירות אמנות בפני עצמן.